han.

Sitter i min säng, duschat, fixst mig lite och väntar på nina. idag mår jag och min hals mke bättre! så ska fanimej ut och njuta av vårsolen som kommit tillbaka :) är på bra humör idag, vilket jag nt borde vara .. lyssnade på "våran" låt nyss. satt och tänkte på dig lite och kände att jag var tvungen att sätta på den för att se hur de kändes, hur jag skulle reagera. var ju ett tag sen. Det gick oväntat bra. Ögonen fylldes utav tårar, men inget mer. slutade med att jag gick t min garderob där jag gömt alla våra grejer. tog upp din tröja som jag sparat, luktade på den för att se ifall den fortfarande luktade du .. och det gjorde den. stog och kramade den en stund tills tanken slog mig vad jag egentligen höll på med. får ju inte göra såhär. Det är över. Men man får ju lov att sakna, ellerhur ? saknar dig ibland och idag var en sån dag. Men jag är oxå arg på dig för att du gjorde som du gjorde. du högg mej rakt i hjärtat, önskar du förstår hur det kändes. Jag älskade dig kraftigt, och den dagen du lämnade mig förlorade jag min framtid. Pussshej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0