I try to hide, but I just can't hide no more.

helllu sötnosar! ;)
bloggade aldrig igår för jag stack hem, käkade, kollade O.C och stack t linda. Där var det även två pojkar, linus&mattias. Vi kollade lite på film, sen åkte linus och mattias hem och då vart det bara jag och linda. Vi stack t affären, köpte munk! :D & revben, sen stack vi hem t mej en sväng. Brände strumpa, haha .... träffade även liban en liten sväng. Sov även där över natten & på natten fick vi besök av alleballe. Jag duschade och när jag kom ut ur duschen så hade linda slocknat som en gris så jag la mej i hennes säng med hörlurarna i öronen. Idag vaknade jag, trött som ett aaaaas och har varit det hela dan. Hade gympa första timmen, ja och saga vart ensamma i ett rum och hade styrka .. haha klarade knappt nånting i början för var så jävla svag :o vennne vf men de gick över sen iaf. Skolan har varit fettdryg. Stack ut me sulle, noah&ahmed och rökte på SO;n för vi kollade ba på film ändå och när vi kom tillbaka fick vi nt komma in ... så attt eeeeeh karin är nog inte så glad på mej! Stack hem dirr efter skolan. Åt, kollade O.C & har precis gjort klart min labbraport känns gutt! senare blire att träffa shaggy :)
pussspusss! :love:


shaggy på gympan! ♥

Kommentarer
Postat av: shaggy

gullig ja är.... ;) <3

2012-04-11 @ 21:44:57
URL: http://ssaagapilkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0