mobilinlägg....

Godmorgon bloggen! ligger här me sprängande huvudvärk och lyssnar på när shaggy snarkar, lite smått gulligt kanske :) igår vart en fettskön dag/kväll/natt. Började me att vi va ute lite först, sen stack vi hem t linda och jag och linda vart där heeela dan för ja typ frös ihjäl. Sassa gick och shaggy skulle träna så de var ba vi två i nårra timmar. Vi ba snackade, åt och hade de allmänt trevligt! Sen vid åtta tiden ungefär kom shaggy och hon och jag stack hem t mig för att hon skulle sova där. Hon lämnade sin väska, vi bytte om och lite sånt sen stack vi t linda igen. Där var vi ett bra tag och sen fick vi ett ryck och ville åka bil så vi ringer linus och alle och säger att vi ska åka bil. Haha .. lite random kanske. Lite innan ett kom dom och vi körde några timmar, höll på och somna på slutet. Sen drog vi alla hem t linus och checkade film! :) saga och jag vart nt hemma förens närmare fem tiden. Då tog vi en massa mat och sen sov vi. Idag är jag trött, me kan nt sova så ligger här i sängen och smsar lite och spelar. Får se vad dagen har att bjuda på idag. Ska iaf t min älskade mami och häl sa på :love: sen vetja nt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0