no one else can speak the words on your lips

aauuf suttit och laddat ner en massa låtar nu i några timmar, börjar bli fettrött nu asså! ;) ska snart platta mitt hår och sen sticka ut i blåsten för att hälsa på min mamma somsagt. Tror jag blir hemma ikväll asså, så jävla trött att jag håller på och döööö ... men som tur väl är försvann huvudvärken när jag tog en ipren! Lägger in några bilder från igår ba. De flesta är olagligt snygga så går tyvärr nt att lägga upp, helst dom på mej och nina, haha ;)
ENJOY! :love:
älskling! v
jag älskar dej shaggyboo,
glöm aldrig det!


linda lockade mitt hår! :)

igga mej och kolla på den söööta kissen!

Kommentarer
Postat av: shaggy

Älskar dig med mandycandyh! <3333

2012-04-05 @ 21:46:24
URL: http://www.ssaagapilkvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0