sometimes you mean nothing to someone who means everything to you.

word!
bjuder på en bild från innan idag :)
men heeeeej va gör ni en sånhär deprimerande kväll som denna ? jo den är jävligt deprimerande eftersom tanken av att det är skola imon får mej att vilja gå och dränka mej själv ... USCH! har fasat för denna dag :( typ bland de värsta som kan hända just nu. Iallafall haft en nice sista dag med mina brudaaaar! stack t linda ju, sen efter en stund kom även shaggy :) vi gjorde nt så värst mke men vart trevligt endå. Vi stack även ut och träffade dennnis, käkade på pizzan och lite sånt. När ja kom hem kollade jag tv, gjorde min engelska recension och efter det kände jag att jag förtjänade en underbaaar dusch! åhå då skönt det var. Kände mej lite som en grottmänniska innan men nuu är ja bebis igen!! Nu ska jag måla naglarna och sen blir väl att lägga sej och spela tills jag somnar snart, fast sitter nog här ett tag t så kanske slinker in ett t inlägg whoo knows! jaja, ha't så bra!
pusssshejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0