im back!

hallådär snyggingar! ;)
ett tag sen eller ? jo men har inte haft internet osv. Men kan berätta lite vad som hänt ohså. Har ju inte bloggat sen efter öppethus, men kan ta lite dag för dag sådär.

Fredags: Kommer jag nästan inte ens ihåg vad jag gjorde, gick väl i skolan till tjugo över elva elle något sånt eftersom vi haft öppethus dagen innan så de va chill. Ingen gympa på hela veckan (A) låter som värsta fettot men om det är något jag hatar så är det gympan i skolan för de är så drygt. Men rektorn jagar ju mej nu så bäst jag börjar gå ;) Efter skolan stack jag hem, sen vart de så fint väder så jag och syster stack ut och satte oss oh ba chillade i solen. fettmys! Sen kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag gjorde, inget speciellt antagligen.
Lördags: Va de fest så montaser kom till mej vid halv nio tiden och då stack jag, han&syster t festen. I början vatt de väl inget ös dirre, men sen blev de lite bråk / slaggis som jag råkade starta oh kvällen slutade me att polisen kom, men de är ju en tradition på festerna här i lessebo ;) after da parteeey drog ja t kosta, sov där.
Söndags: Vaknade klockan 9, lite seg sådär dagen efter me funkade endå. Stack t outletten en sväng. Sov där då med! fast hann även t lessebo en sväng & träffa maja och nina ♥
Måndags: kukdag. Åkte hem & resten behöver vi inte snacka om.
Tisdags (igår): Kom ninisen hit vid tre tiden ungefär. Vi va ute, sen träffade vi montaser&jetta så vi stack hem t jetta och var där i två timmar ungefär tills jag och nina stack t affären och köpte lite gott. Resten av kvällen satte vi oss och gottade oss me de vi köpt, rökte&surade lite i rullatorrummet tills nina åkte hem.
Idag: Drog t stan vid tolv tiden och kom hem vid sju, snacka om att jag är trött nu. Vi åt lite mat ohså. Hittade lite grejer iallafall. Ett par svarta jeans som jag är typ överlycklig att jag hittade!!!! hittar typ aldrig ett par som passar, men idag var tydligen min lyckodag! :D Sen lite smink, foundation, blöt eyeliner & b.u.s. Ska smörja in mig i de sen när jag duschat. Hoppas de funkar för jag är typ genomskinlig, så jävla vit är jag.
Nu har jag skrivit lite om de dagar ja missat. Inte så intressant kanske, menmen .. Nu ska jag jävlar duscha!
pusssssssss :love:
de låtar man sjöng mest under kvällen! var inte uppskattat av alla .. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0