come and get u some caandy

sitter här nyduschad och lyssnar på gamla godingar me akon :) chill dag och trött som faen är jag. När klockan ringde idag var jag allt annat förutom pigg .. klockan ringde 06.20, men jag steg inte upp förens 07.15 då pappa var här inne och väckte mej ett antal gånger. Hade stor lust i att stanna hemma och sova hela dagen men sen drog jag t skolan ialf. Dagen i skolan var chill faktiskt. SO, två NOlektioner, HKK, slöjd & engelska. På Hkk;n började vi med att inreda våran "lägenhet" och vi har bara 35 tusen att inreda för ;O så rätt svårt att leta efter så billiga, men endå snygga möbler som möjligt. Efter skolan tog jag sällis hem med moa och när jag väl kom hem tog jag lite käk, satte mej och kollade O.C & somnade ett slag. När jag vaknat tog jag en dusch och nu sitter jag här :) Ska föna och platta håret snart. Skriver kanske sen.
pusssssss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0