da best!

hemma igen efter mysig dag/natt hos den bästa! :love: Hade gärna stannat några dagar t, men givetvis ska skolan komma ivägen .. kan säga som så här att jag nt alls är ett dugg taggad på att börja skolan imon. Gå upp tidigt, sitta vid en bänk flera timmar ohja, vad finns det för bra med det egentligen ? det ända bra är väl då att man får träffa sina vänner, vissa av dom har jag nt träffat på hela lovet så det ska ju såklart bli kul. :) Sticker ifrån skolan en stund imon innan tio. Har nämnligen tid på ungdomsmottagningen klockan 10 imon, så dagen kmr nog ändå gå hyffsat snabbt. (y) nååå vad har jag hittat på idag då. Jag och älskling vaknade vid halv tre tiden, vi gick upp och satte oss och drack kaffe & rökte, vilket vi gör varje morgon direkt när vi vaknat. Vi satt där nån timme sen förflyttade vi oss t tvrummet och kollade lite tv & sen vare käk. Efter maten vare tänkt att vi skulle dra t lessebo men de sket seeeeeej och efter en massa sliiiiiit och skit så satt vi ialf på bussen vid 20.15. Vi var ute en stund i snövädret, men babyy stannade nt här så länge tyvärr ... så jag gick hem sen. Nu sitter jag här nyduschad & hungrig så ska käka lite kvällis :)
pusssss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0