du får inte ge upp utan en kamp.

image description
(bild sen gympan i fredags, HEHEHEHHOI)
im cooooooooold and i want ma' baby here .. :( söndagen är här igen & imon är det skola. WÄÄÄ! inte alls taggad och så har jag en massa läxor som måste göras. fyblä! Lyssnar på kapten röd för han är pretty gooood och ah helgen har varit gosig. I fredags åkte jag t baby klockan 16.20 och sen lite senare på kvällen åkte vi hit t lessebo igen. Va på fritidsgården ett tag och sen var vi lite ute. Åkte hem runt elva tiden igen och då vart de ba en massa mys me film & så. Lördagen var ungefär samma, myyyys & lite oliver. Sen idag slappdag. älskardej! :love: Nu ska jag sätta igång med min musikläxa, pusssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0