duktig chey!

tjenis, vatt lite off på bloggen idag men har faktiskt viktiga saker att tänka på än den på dagarna t.ex läxor&älskling som idag. Orkar inte berätta om dagen i skolan för den var precis som alla andra skoldagar, tråkig. Så därför börjar jag att prata lite om sen jag kom hem. Jag gick hem från skolan, slutade vid halv tre och då gjorde jag inte så mke, väntade på älskling som vart på möte & vid 15.30 kom han typ. Vi gosade och lite annat sånt mysigt! :love: vid fem drog han och då satte jag mej framför tv;n och kollade grey's anatomy samtidigt som jag försökte öva lite på mitt matteprov jag har imon. procent och sånt skit .. kill me! Har även ätit jävligt god mat & skrivit min skapelseberättelse, så dagens insats har alltså varit bra! :D Nu ikväll blir de ba att duscha och kanske gå igenom matten en extra gång, annars sitter jag nog här tills jag går och lägger mej. så jag skriver senare.
pussssssssss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0