I have to let go of your hand, even if i don't want to .

tjeeeeeenis :D precis gjort klart min matteläxa och jobbat lite matte i övrigt så känner mej fettnöjd!! När jag vaknade idag var de verkligen tveksamt om ja skulle dra t skolan elle inte. Vaknade inatt och frös verkligen asset av mej samtidigt som jag typ var värsta varm, så hade nog feber. Men trots att jag inte mådde så bra så stack jag t skolan eftersom har trotsallt grymt kul där nu för tiden & kan glömma allt skit som hänt när jag är där. Musik hade vi idag, fettnays faktiskt (y) jag och shagggy satt i grupprum och spelade gitarr och sjöng en massa, hahah så jävla sköna är vi! På matten som även var den sista lektionen fick jag, jimmy, tommy, shaggy & johanna sitta i ett speciellt rum så att linda skl hjälpa oss mer för vi är typ efterblivna tror hon .. elle jag verkligen suger på matte, meeeeeen de va väl la lugnt ialf. Efter skolan stack mötte ja pappa när han skl t träningen vid kyrkan, fick lite pengar och sen gick jag hem t han, packade lite kläder & stack t apoteket forever alone för att ta ut mina satans p-piller, ohhh wow ja fick ut dom nu KORS I TAKET! sen drog jag t mams, gjorde matte och lyssnade på musik. Malun smsade nyss och ville ut och gå en runda, så ska klä på mej lite mera kläder & vänta på att bruden smsar, skriver sen. :love:
pussssssssssss

Kommentarer
Postat av: saga

du har ju kul bara för att jag är där... <3

2012-01-26 @ 21:31:05
URL: http://ssaagapilkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0