kanske ler på utsidan, men på insidan gråter jag.

inte bloggat på ett tag, men har inte haft tid till det riktigt just nu, har annat och tänka på. Funderar på att ta en bloggpaus nu ett tag tills jag mår bättre. Men får se lite. Kan ju berätta lite om min helg. I fredags efter skolan gick jag t ankan en stund, satt här och gjorde inte så mke. Efter några timmar stack jag hem och då följde jag med ronja&montaser ut. Kom hem vid elva tiden och då kollade jag och syster bara på film och sånt mys. I lördags åkte jag och mami t stan. Hittade inte alls mke, bara en väst och foundation och jag hatar egentligen att köpa smink, men det är ett måste .. hehe. Efter stan stack jag t ankan och där vart de kaaaaaaaaoz osvosv , stack hem och sov. Nu idag sitter jag hos ankan oxå, lyssnar på lite musik och så :) Nu ska jag leta reda på ronja&ajubiiiiiii, pusssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0