kom tillbaks.

sitter här i min säng. borde egentligen sova vid detta dagset men jag kan inte. jag är grymt jävla ledsen så att jag inte längre vet vart jag ska ta vägen. Hela jag skakar och hela min värld har rasat samman. Är inte det konstigt ? att hela ens värld kan rasa samman bara sådär på några sekunder ? får se hur jag gör med skolan imon. Tror jag ska gå trots att jag inte mår så bra, men är bättre att gå till skolan, träffa mina kompisar och iallafall försöker glömma det som hänt ett slag istället för att ligga hemma och gråta hela dan. Men fårse, kanske bryter ihop totalt det kan jag ju inte veta i förväg. Nu ska jag försöka drömma bort ifrån denna mardrömmen och hoppas jag drömmer om att han&jag är lyckliga, att drömma får förbli min enda lyckliga stund här i livet. sryy för värsta emo-inlägget .. men behövde skriva av mej lite.

it will never be another you.
it's hard to let go of someone you truly love ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0