love and other drugs.

nu är jag hemma igen efter en underbar natt hos älsklingen! usch vad jag saknat honom asså. Man kan verkligen nt tro att man kan sakna någon så mke efter bara 5 dagar, men jag lovar .. de är sant. Var ialf sjuuuuuukt underbart att träffa honom igen & vi hade värsta mysiga hemma kvällen igår :) Me tända ljus, mat & prisonbreak. Bättre kan de knappast bli ha ? Idag tog jag ialf bussen hem 19.25 & dirr när jag landade i lessebo träffade jag lille maluuun. Vi snackade om allt mellan himmel och jord, känns alltid lika bra efter att man träffat den bruden asså. tjejen är grym! :D Nu har jag nyss tagit ut mina aggrissivitet på älskling i telefon (och nej är nt arg på han ..) och nu ska jag sätta mej i tvrummet och kolla love and other drugs me baba, mysmys (:
ha en trevlig kväll, pusssssss!



Kommentarer
Postat av: maluuun!

alltid kul att träffa dig :) <3

pratar om allt gör vi och det är skönt :) puss <3

2012-01-07 @ 22:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0