måste tänka framåt.

ligger här i sängen och har hans tröja i famnen, luktar på den, för jag vet att den lukten kommer jag aldrig mer få känna .. detta har varit bland dom sämsta dagarna någonsin. Mår illa, förskyld, ögonen svullna, ont i halsen&huvudet. Försöker sluta gråta för allt blir bara värre, men det går inte. Förlåt för alla emo-inlägg nu idag, men känner att jag har ingen glädje att ta ut i mina inlägg. allt är svart. över. borta. och det är något jag inte kan/vill fatta. Blir nog att lägga sej framför tv;n snart. Drar t skolan imon iallafall, för märkte att det var mke bättre att ha nått annat att tänka på. Tänkte knappt på det idag & var knappt ledsen, var väldigt glad faktiskt. Skrattade&hade kul. Men så går det när man har så underbart bra vänner, ni är guldvärda ! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0