maybe im a fool to fall for angels, cuz they always fly away

sitter här nykommen hem och dricker lite hallonsoda, gott! Väntar även på att maten ska bli klar för är hungrig igen. Efter skolan stack jag och maja t apoteket för jag skulle hämta mina p-piller. Vi satt där ett tag och väntade och när jag väl kommer fram säger dom att dom är slut .. lyckat! men ska dit antingen på lördag elle måndag igen. Skolan idag gick bra och jag är på bra humör vilket känns cpebra! :) haha, sagisen och jag har så kul i skolan nuförtiden. no more tears. Blir väl att dra t pappa sen lite senare, ska fanimej kolla på paranomal activity 3, vill verkligen se den även om jag typ kommer börja lipa, hehe. Juuuuste har även sökt mina val nu till gymnasiet :)
vård&omsorg - teknikum
frisör - kungsmad
skönhet&hälsa - kungsmad
hotel&turism - kungsmad
det känns bra iallafall, får hoppas att jag kommer in. aja, de var väl allt för nu. Skriver senare!
pussssssss!

Kommentarer
Postat av: saga

ja, vi har fan asskul i skolan! :D <3

2012-01-19 @ 16:35:37
URL: http://ssaagapilkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0