my life suck without you

inga bilder på datorn så får bli denna.
Nyss kommit ur duschen en sorglig dag som denna. Ganska skönt faktiskt. Fröst häcken av mej så tänkte de va bäst. Idag vart de ju ungdomsmottagningen me klassen , ja de var väl lärorikt elle va säger ni ? ;) haha. nämen de va väl chill, slapp ju hela förmiddan så inget att klaga på. På slöjden fortsatte jag me min kudde som jag ba vill kasta och riva sönder, bränna upp elle något i den stilen, vill inte göra klart den, finns ingen mening .. Efter skolan stack jag hem, kollade O.C och sov. Sen träffade jag majzan en stund & gick hem & åt. Nu är jag cpetrött och ont i huvet och allt så borde sova .. men kan nog inte det ändå. UUUUSCH VILKET RANDOM INLÄGG, pallar nt .. :(
pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0