now you're just somebody that i used to know ..

min dag har gått ut på att SOVAAAAA, några timmar & sen träffade jag koen idag igen en liten stund för lite snack. Har precis duschat och funderar på att lägga mej framför tv;n en stund innan jag ska sova. Är fortfarande trött trots att jag redan sovit några timmar. skolan tar död på mej. Men imon blir de chill dag för då blir de in t växjö t ungdomsmottagningen med klassen, så vi kommer vara där hela förmiddan. Så slipper vi dom tråkiga lektionerna ialf :) , sen när vi kmr hem har vi ba slöjd&engelska kvar, så dagen imon kmr nog gå rätt fort. Efter skolan blir det måste jag till min pappa och hämta mina kläder & sen antar jag att jag går hem och kollar O.C / greys anatomy och somnar som alltid. gud vilket kul inlägg, näe. Men jag sitter nog här ett tag t så blir väl ett/två inlägg t elle nått.
pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0