You tell me that you need me, then you cut me down

precis gjort klar min låtanalys nu som vi har i musikläxa tills imon. Valde someone like you med adele och jag hade helt klart kunnat göra den hundra gånger bättre, men nu är jag så trött & mår verkligen inte alls bra så bara stressade igenom den lite snabbt. Tror inte det blir någon skola imon asså. Sjukt förskyld, huvudvärk, hosta, halsont och kanske t.om feber. Kan berätta lite om min dag eftersom jag ändå inte har något annat för mej. Hade sovmorgon och började dagen med gympa. Lite basket & styrka fick det bli idag, men gjorde knappt någonting eftersom jag inte alls mådde bra på morgonen heller, men pallrade mej t skolan ändå. Haft SO, spanska, matte & NO. Hatar onsdagar men idag var det inte alls farligt. Efter skolan var ja en stund me majzan och sen gick jag hem, kollade O.C, top model och sov så skönt tills åtta ungefär. Vid nio satte jag mej och kollade på livet blir bättre, för en anledning .. avsnittet handlade om fotbollsspelaren Anton Hysén och han är så grymt jävla snygg !! kollade inte klart hela programmet för kände att jag var tvungen att göra denna låtanalys innan jag skulle somna. Nu ska jag ta och hämta en halstablett för min hals dödar och ta en dusch.
pussssssssss

- I need you like a heart needs a beat khoen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0