its over, again..

Du var den första personen jag faktiskt någonsin älskat, den första personen jag brydde mig om på det sättet, den första personen jag gått förbi och fått det dära fåniga leendet på läpparna och dom dära fjärilarna i magen. Det har aldrig funnits någon annan som jag känt såhär för förut, ingen! och för vad som händer, när jag går vidare, när du går vidare, när vi blir äldre, när vi nästan inte pratar eller träffar varandra, du kommer alltid finnas i mina tankar. Med alla våra minnen, alla kyssar, alla kramar, alla bråk, alla dagar vi delade tillsammans, alla konversationer vi haft, varje skämt, varje skratt, allting... Jag kommer alltid komma ihåg allting och det kommer aldrig försvinna. Jag önskar bara att vi två fick en bättre chans tillsammans. Jag önskar att ingen var där och förstörde detta för oss. Och jag önskar absolut att detta aldrig slutade. För att vi hade så mycket, och allting bara färsvann. Men jag kommer aldrig någonsin glömma dig och en del av mig kommer alltid att 
älska dig..

Kommentarer
Postat av: Maja

jag älskar dig finaste <3!

2012-07-05 @ 20:01:18
URL: http://majasaralohmaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0