mys kväll!

har precis kommit hem ifrån en skön kväll med linda&shaggy! stack t mamma först en sväng, sen drog jag t linda där shaggy va o vi kollade film typ två tim sen har vi mest snackat o haft allmänt mys :* Nu blire käk för min del och sen hoppa in i duschen. Skriver sen, pusssshej!
mongo bilder med tjejerna :*

Måste bara säga det att ni är så himla bra!
Ni får mej att vilja stiga upp ur sängen i dessa svåra dagar &
när jag är med er är det som om alla problem är borta.
Ni får mej att må såååå bra & utan er hade jag aldrig klarat detta.
Tack för att ni finns!
Jag älskar er
:love:


Kommentarer
Postat av: saaga

jag älskar dej mer. <3

2012-07-03 @ 23:50:13
URL: http://ssaagapilkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0