biaaaatch!

kom nyss hem efter att ha varit ute en liten sväng. Kände att jag inte orkade mer. Halsen&min trötthet tog helt enkelt över. ;) Ska vila lite sen får vi se vad som händer ikväll. Stack t skolan idag & jag ångrar mej inte. Dagen gick jättesnabbt & jag hann även med att göra mitt gitarruppspel vilket gick superrrr! så är nöjd med dagen :) Efter skolan stack jag hem och åt potatisgratäng, förklarade för pappa hur vi gjorde på hkk;n & så gjorde han potatisgratängen som vi brukar göra och den blev supergó! :D pappa tatuerar just nu min kusin så sitter och dunkar musik. haha! nu blir det att ta en naaap. JUSTE ! TAGGA PÅSKLOOOOOV :love:
pussshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0