daamn you're so sexy bitch!


hej jag heter amanda och min bloggning har sugit idag! :D Men nu sitter jag här, vid datorn, och skriver ett litet inlägg. Dagen började me skola som vanligt dårå. Hade nationellt labbprov idag vilket gick .... ingenaning, men bättre än förväntat antagligen. Förväntar alltid det värsta av mej själv ;) inte så bra kanske men kan inte hjälpa det. Efter skolan var jag med shaggy vilket var ett bra tag sen nu! Vi stack först hem t mummi, fixade oss lite ohså sen stack vi ut en sväng för att fixa liiite och sen t min pappa. Hos min pappa valde hon ut text t sin tatuering pappa ska göra på henne på söndag! :D kommer bli suuupernice tror jag! sen ut & till mummi igen. När hon gått hem hoppa jag in i duschen, kollade desperata hemmafruar & nu har mamma nyss flätat mitt hår. Nu blir det lite kvällis & sen checka film med mami&syster ;* bra dag har det varit idag!:love:
pusssssshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0