det kommer dagar då du sjunker ner.

hallådär! Sitter och lyssnar på bästa medina:love:! Vaknade upp idag och ville verkligen nt gå, har haft en såndär dålig dag ni vet, då allting bara är fel och man vill inget annat än att bara gå och lägga sig igen. Fick ett litet ryck när jag egentligen skulle ha spanska då jag verkligen nt pallade mer och gick t konsum och satte mej där på trappan och bara glodde hela spanskalektionen. kändes skönt faktiskt! Annars har väl dagen varit som vanligt. Känner mig lite säkrare på gitarrspelet på musiken nu med. Spelar apologize och det är uppspel om några veckor. Stack hem efter skolan och nu sitter jag bara här. När jag öppnade kylskåpet innan blev jag ganska glad, för pappa hade köpt en stor hallonsoda! :D min dag räddad! nä va väl allt för nu.
pussssshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0