everything feels so good.

äntligen fresh igen!!! kände mej tvungen att hoppa in i duschen även ifall det kanske inte var ett så smart val eftersom jag har feber. Men var helt enkelt tvungen! kändes som om jag inte duschat på flera veckor typ ;) & kände mej som en hårig apa, ahhaha. Har ialf rakat mej nu, smörjt in håret me allt möjligt för det såg ju ut som sju svåra år. RAKAT MEJ! & smörjt in kroppen me bodylotion & b.u.s :) nu känns det bra! Ska försöka gå t skolan imon, klarar liksom inte av att vara hemma helt ensam hela dagarna. hatar det. Så imon hoppas jag att jag har gud på min sida så att jag vaknar frisk som en nötkärna! nu ska jag försöka få i mej lite mat, vet att halsen kommer streta emot men jag måste.
pusssspussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0