I know there's no life after you.


hallåå därr!:love: Kommit hem från skolan för en stund sen, engelskan slutade tjugo över två och då stack jag hem. Skolan rullade på som vanligt. Jag och shaggy köttade på gympan ;) haha! Vi var ensamma i den lilla styrkesalen & jag kan nästan slå vad om att jag har träningsvärk imon. Känns så jääävla gött me fredag idag! sova ut riktigt ordentligt är vad jag ska göra denna helg, känner att jag behöver det eftersom att jag typ vart sjuk hela veckan. ayaa nu ska jag inte tråka ut er med mitt tråkiiiga liiiiv ska ta lite chilli con carne (som det även var i skolan!!) sen sticka ut i solen om jag orkar. :)
Vill även säga grattis t världensbästa bror som fyller 19 idag! :love:
pusssssen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0