It's hard to believe that a girl with sight could be so blind.

sitter hos papi nu och har precis kommit ifrån affären. Vaknade klockan sex idag och kunde inte somna om, mådde fettdåligt. Men jag steg upp, gjorde en kopp te & tog 2 ipren, så jag mådde bättre och kunde fixa mig och dra t skolan. Skolan var väl som vanligt, förutom att vi skippade engelskan sista lektionen för att repa me kören inför vårkonserten och det var ju ganska chill kan man säga :) Efter skolan stack ja t mami för att hämta mina grejer och sedan dra t papi. Kollade tv ungefär hela dan. Nu blir de väl att tagga inför NP imon i biologi, kommer säkert gå såååå bra!! :D ingen sovmorgon imon heller pga den jävla skiten, aya .. ska sluta klaga eftersom vi missar ju ialf gympan (A) nått posetivt ialf! Nu ska jag lägga mej i soffan och glutta på madagaskar med mami&syster. & sen dusch. 
pussssssshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0