Never thought that I'd say wish I didn't love you.

tjaaaaaa sitter här me lite jason derulo i öronen och ba chillar me världens förskyldning, kul va? Nä, har stor jävla lust och bara såga av näsan och plocka ut mina ögon .. för alltid när jag är sjuk eller förskyld så svider mina ögon sönder, kan knappt ha dom öppna. Slutade vid ett idag för klassen skulle t hovet på spinning och jag fick nt vara me för pappa för att jag var förskyld så jag tänkte att jag lika gärna kunde gå hem. Fick reda på både NO&musikprovet vi hade förra veckan och båda gick bra! :) hade verkligen inte förväntat mig det, så ja lite stolt kanske. Snart kommer mami&syster me chips så ska väl knapra det ikväll samtidigt som jag kollar sex and the city! :D:love:
pussssshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0