såhär snygg är jag idag!

(INTE jag som skrivit!)
kanske lite typiskt att gå och bli sjuk när det är så jävla fint väder ute, hmm ... vaknade med förjävlig halsont, kunde knappt svälja elle nånting, huvudvärk & förskyldning. Nästan legat framför tv;n hela dagen, vart ute i affären en liten sväng me vart tvungen att köpa en twister som för en liten stund lindrade min hals så fint :) levt på te & nudlar hela dagen med, och sen blir de väl att trycka i sej lite mera ipren för får verkligen nt vara sjuk. Nationella i NO på onsdag och vill helst inte missa det. Har även lite engelskaglosor liggandes nånstans som jag måste öva på, skit oxå .. aja, ska göra lite te nu & lägga mej i soffan och hoppas på att bli frisk!!!!!
pusssssshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0