tattoooo time



lyckan som uppstår när pappa kommer in och säger att han köpt nu äppeljuice!!! Så jävla gott ååh, så sprang upp ur sängen direkt :D har ju visseligen cola men äppeljuice är snäppet bättre nu för tiden. Somnade som en stock igår sen, hade fått några sms så min mobil har legat och vibrerat var 10;e minut hela natten men det är inget jag har märkt. måste sovit förjävla bra ;) mina sms på mobilen är slut, vilket känns lite mindre bra, får väl ta och fylla på sen när jag orkar. Lite smått ont i huvet så jag pallar verkligen inte fixa mej. Men om två timmar kommer brudarna hit & jag antar dom är lite nervösa ;) får stå ut med tatuerarljudet i några timmar. Borde kanske klä på mig, äta och sånt nu. OTROLIGT FINT VÄDER!
pusssss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0