There's nothing worse than feeling like a ghost.

sitter här alldeles ensam och lyssnar på musik :) älskar att vara hemma själv efter skolan. Så jäkla skönt! Måste säga att det varit en chilldag idag! förutom att jag försov mig t klockan 07.20 så har dagen varit superrrr! Hade SO tills ungefär tio i nio då vi i kören skulle samlas i kyrkan. Vi gick igenom skiten en gång och sen vid halv elva kom alla som skulle kolla. Jag tycker det gick bra! mycke bättre än på lucian ialf :o efter kyrkan gick vi dirr och åt, sen hade vi en lektion där vi typ skulle snacka om en teater som vi kollade på i torsdags tror jag det var & sen fick jag sluta. Hur bra låter inte det ? Blir ba att dra t kyrkan vid sex igen och sjunga lite till. Blir nog bra! Nu ska jag ta lite käk och checka lite tatueringar! :D
pusssshej :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0