young, wild and free

precis vart inne i duschen och fräshat t mej lite efter inatt! Vaknade första gången sju, men hade tur och somnade om igen och vaknade iaf 08.30 :) alltid så the day after! Gårdagen var skitbra! stack ut för att möta saga&sandra, sen stack vi t linda där festen var och förfestade lite. Sen vid åtta kom alla andra. Jag hade sjukt kul och har tagit jättefina bilder med min mobil, hahaha. Vinglade mej hem tillsammans med dennis, fannie&timmy runt halv två tiden och då var det direkt att dra t köket och göra sej några mackor. Skithungrig! sen gick jag och sov. Idag mår jag helt okej efter allt igår så det känns bra. Druckit massssa cola!
Nu blir det att fixa sej lite & sen dra till staden med pappa.
pusssshej :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0